diumenge, 26 d’octubre del 2008

La veritat de la SOPHIE

Aquest cop, hi érem tots. I quin goig que fèiem! Després d’uns quants exercicis de calentament, hem viatjat pels Buits 2 i 3 mentre posàvem en pràctica diferents dinàmiques de memorització. S’ha d’estar preparat per afrontar el repte més gran de nostra vida!

I de sobte... apareix la SOPHIE, una dona de trenta anys. També es troba desorientada. Ens explica qui és, d’on ve i com ha arribat al buit.

“vaig voler guanyar a la malaltia abans no ella em guanyés a mi”/ “no em vaig estimar doncs mai no vaig rebre amor” / “voldria marxar del buit sabent si la meva mare em va estimar de debò” / “finalment, aquí al buit, m’he sentit estimada i valorada per ser tal com sóc”

Mentre ens explica la seva historia, s’aferra una agenda contra el pit; un símbol de la seva vida que tot just acaba de deixar enrera.

Les seves paraules ens han arribat al cor i ens han servit per comprendre millor a la nostra companya de trànsit. Gràcies Sophie, per compartir amb nosaltres la teva veritat.


Corol·lari 3: En el buit, com en la vida, qui sembra amor recull estimació.