dimarts, 30 de setembre del 2008

100 ESSAYS_3rd


Enhorabona. Ja formes part de l’equip! Tot i així, pensa que la feina que ens espera aquí, al buit, serà esgotadora... però gratificant. T’ho ben asseguro.

Em sap greu haver-te deixat sol tota aquesta estona; he estat enfeinat endreçant tots els trastos que l’anterior grup m’ha deixat. I t’aviso que tan sols disposem d’una caixa per endreçar-ho tot.

Es coneix com la caixa dels records (que s’ha tornat a buidar tant bon punt tothom s’ha esfumat):



T’animo a que m’ajudis a omplir-la de nou. Ara és el teu torn. El nostre equip ha de fer tot el possible per a poder recrear els records seleccionats.

El proper grup sembla ser molt exigent i per això et convido a que pel divendres 03/10/08, em portis 3 imatges impreses en paper (com més concretes, millor). A més a més, serà imprescindible que em portis també 1 objecte qualsevol.

Ah, i t’animo a que et decideixis ràpid... el proper grup està a punt d’arribar.

Gràcies per la teva atenció.